Razumevanje poslovnega procesa podjetja je ključno za uspešno opredelitev zavarovalnih tveganj. Ključ za pripravo ustreznih zavarovalnih podlag je dialog med zavarovancem in zavarovalnim posrednikom v katerem si izmenjata vse pomembne informacije o podjetju in njegovih tveganjih.
V primeru, da sklenjene zavarovalne pogodbe ``zaostajajo`` za realnimi potrebami zavarovanca, je prav, da se jih popravi in s tem prilagodi. Ključno je, da pri korekciji sodelujeta tako zavarovanec in zavarovalni posrednik, saj izdelek prvenstveno koristi zavarovancu. Sklenitev novih zavarovanj za nova tveganja je vedno proces učenja za zavarovanca, pri čemer mu zavarovalni posrednik strokovno svetuje.
Odškodninski zahtevek zavarovanca je stres zanj. Velikokrat se zgodi, da zavarovanci ob škodnem dogodku z nezaupanjem pristopijo k reševanju škode, ker v resnici ne vedo, kako se bo nadaljevala likvidacija njihovega odškodninskega zahtevka in ali bo slednji sploh krit po zavarovalni pogodbi. Res je sicer, da se po toči ne da zvoniti a vselej je prav, da se po škodi zavarovanec pogovori z zavarovalnim posrednikom o načrtu rešitve odškodninskega zahtevka. Uspešnost odškodninskih zahtevkov se začne graditi pri pripravi opredelitve zavarovalnih tveganj zavarovanca in sklenitvi zavarovalnih pogodb, zato je najbolj primerno, da se temu posveti tudi največ časa. Z dobro pripravljenimi zavarovalnimi pogodbami je likvidacija odškodninskih zahtevkov bistveno lažja in hitrejša.
Hitro reševanje odškodninskih zahtevkov je vedno pogojeno z dobro pripravo. Paziti je potrebno, da se pri zahtevku dovolj podrobno opiše okoliščine nastale škode, jo ustrezno fotografira in podkrepi z izjavami očividcev. Le dobro pripravljeni zahtevki so lahko tudi hitri, saj je na drugi strani vedno zavarovalniški mehanizem, katerega naloga je plačati le nesporne zahtevke, ki so v skladu z zavarovalniškimi pogoji ter brez možnosti izključitve kritja. Temelj za hitro reševanje zahtevkov je vedno primerna zavarovalna pogodba, katera sledi potrebam zavarovanca.